małopolskie — doniesienia od 16 do 22 lipca 2018 22:26

— w pełnej wersji atlasu lokalizacja grzybobrania jest zwykle podana precyzyjniej niż powiat i jest linkowana do mapy Google
— opłata za pełną wersję to jedyne źródło utrzymania serwisu (nie zaśmiecam stron reklamą)
pow. suski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

niedziela 22. lipca
Vincent 2018.7.22 22:25 ★

mm — ok. 3 na godzine
4 prawdziwki, 7 ceglaków i kilka kurek, dlaczego tak mało? A przecież w górach... i to jakich? ... szerzej o tym grzybobraniu ...

Ostatnie doniesienia z suskiego napawały optymizmem. O ósmej trzydzieści pięć pani Vincentowa zamówiła kawę na stacji benzynowej w Chełmku. Półtorej godziny później, trzymając kciuki za Andrzeja Bargiela zjeżdżającego na nartach z "dachu Świata", sprawdziłem pierwszą, drugą i trzecią miejscówkę z widokiem na "dach Beskidów", lipa. Ale nie samymi grzybami Beskidy stoją. Ponad dwie godziny później zmęczony podróżowaniem w swoi plecaczku Alfik, chrapał wyciągnięty na ławce w "objęciach" rześkiego mikroklimatu przepięknego 8 metrowego wodospadu. Przy szlaku, trzy prawdziwki, zostały w lesie, dwa malutkie i jeden rozdeptany. W drodze powrotnej wodospad mieliśmy cały czas nad głową. Jednej rzeczy nie przewidziałem, Alfik nie ma kurtki z membraną, plecaczek też nie jest wodoodporny. Przekupiłem go kiełbaską z żurku w barze górnej stacji na Mosornym i chyba jest OK. Zamiast smażonych kani grillowany oscypek, nie jest źle :))

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. gorlicki

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

niedziela 22. lipca
Stefan wszędolas 2018.7.22 16:51

mm — ok. 20 na godzine
40 maslakow, 80 kurek, 30 prawdziwki, 50 Ryczów, las mieszany z przewagą igieł, grzybów dużo ale większość z lokatorami

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. nowotarski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

niedziela 22. lipca
dzidek 2018.7.22 16:40 ★

mm — ok. 0 na godzine
Kolorowe borowiki, rydze, podgrzybki i różne inne utrwalone na zdjęciach. ... szerzej o tym grzybobraniu ...

Wreszcie było mi dane przejść się po lesie. Od kilku dni poznaję uroki gór ale w zasadzie głównie poprzez podziwianie widoków. Nie sprzyjające warunki a w zasadzie nadmiar opadów i powódź uniemożliwiły mi zwiedzanie górskich szlaków i wyjście na normalne grzybobranie. Dzisiaj padło na szlak na Sokolicę - jędną z bardziej znanych gór w Pieninach, słynną z pięknych widoków na przełom Dunajca. Ale dla mnie piękne widoki zaczęły się już na początku szlaku od pięknego usiatka. Później spotkałem podgrzybki złotawe, ogromnego rycerzyka, rydze muchomory i wiele innych nieznanych mi gatunków. Przed samym szczytem pojawiły się ceglastopore w rodzinach, pojedyncze ponure i żółtopore. Niektóre z borowików tak młode, że trudno jednoznacznie je oznaczyć. Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze wyjść do tutejszych lasów na normalne grzybobranie czym oczywiście się pochwalę. Pozdrawiam i do usłyszenia 🙂
  • +napisz o swoim grzybobraniu
    • solanka · 22.19:02 · Matko Święta, Dzidek, żyjesz?! Nie utopiło Cię!!!! I jeszcze grzyby spod wody zbierasz !!! Zuch facet ;-))) Pozdrawiam :-)))
    • Vincent · 22.19:54 · Ogromny rycerzyk? Może rycerz w czarnej zbroi? To miałeś szczęście, widziałeś rycerza Kombeka. Amen ;-)
    • Emil.E. · 22.21:28 · Wakacje i atrakcje. Grzybki na kolację. Moje gratulacje.😜
    • +dopisz (dla zalogowanych)

pow. suski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

niedziela 22. lipca
Alinka 2018.7.22 9:04

mm — ok. 23 na godzine
Dzisiaj zebrałam 40 prawdziwków( takie 2-3 cm),15 podgrzybków. W lesie przyjemnie ,ale wczorajsi pseudo grzybiarze zostawili pobojowisko, pełno zniszczonych grzybów nie jadalnych.

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. limanowski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

sobota 21. lipca
krist 2018.7.22 10:18

mm — ok. 0 na godzine
Witam wpis dzisiaj ale na grzybkach bylem w sobote.Las pieknie pachnie gzybami ale tylko pachnie bo zbiór to tylko 2 prawe i kilka gołąbek jadalnych,a ceglaczki nie nadawaly sie do wziecia.pomyslaem ze przemieszcze sie do innego lasu oddalonego okolo 15 km ale tam to samo napotkani grzybiarze mieli to samo od 3 do 10szt.Jedno co moge zauwarzyc pojawilo sie duzo takich grzybków dodam zdjecie .Pozdrawiam Grzybiarzy a wsczegulnosci Jacka i Ele

  • +napisz o swoim grzybobraniu
    • dzidek · 22.17:33 · Borowiki żółtopore - nie jadalne
    • Wimar · 22.20:25 · Też stawiam na to, że to żółtopore. Dołączam się do pozdrowień dla "płaskich" Darz Grzyb.
    • +dopisz (dla zalogowanych)

pow. tarnowski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

sobota 21. lipca
OZIN 2018.7.22 8:23

mm — ok. 50 na godzine
Las mieszany-calkowite bezgrzybie mimo wilgoci.Przy lesie wysyp kani z ktorych tylko mala czesc zebrana.Wszystkie zdrowe bez robali. Rosnie jeszcze duzo malutkich,za dwa dni znowu mozna zebrac kilkadziesiat.

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. myślenicki

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

sobota 21. lipca
edik 2018.7.21 19:52 ★

mm — ok. 60 na godzine
Las iglasty,okolo 200 ładnych rydzy- od małych,średnich po większe.Rosną tylko w igłach. ... szerzej o tym grzybobraniu ...

Ale po kolei. W Wiśniowej grzybki przestały rosnąć.Ale ciekawość nie daje spokoju.Morze rydze?.Jadę w stronę Szczyrzyca na miejscówkę.I tu BINGO.Grzyby rosły po kilkanaście w jednym miejscu- ładne i zdrowe.
  • +napisz o swoim grzybobraniu
    • Wimar · 21.21:35 · O kurcze, kilka już znalazłem, ale tyle? !!! Gratulacje.
    • mi_1 · 22.18:12 · Znowu w górach urodzaj, gratuluję. U mnie niestety zero 😞
    • Vincent · 22.21:01 · Smażone na maśle wystarczyły by na kilka.śniadań albo kolacji, ale przy tych cenach masła chyba bym się zdecydował na zamarynowanie ;-)😂 Smacznego 😎👍
    • +dopisz (dla zalogowanych)

pow. olkuski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

sobota 21. lipca
Jurek 2018.7.21 18:43

mm — ok. 6 na godzine
Las liściasty - w przeważającej części sucho. Trochę starych podgrzybków. Nawet niejadalnych jest bardzo mało.

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. bocheński

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

sobota 21. lipca
Jolka z Krakowa 2018.7.21 16:02

mm — ok. 22 na godzine
Las mieszany.Teren mocno przeczesany.Każdy spotkany grzybiarz miał po kilka sztuk grzybów.Moje zbiory to:2 prawdziwki,7 podgrzybków brunatnych,,około 30 kurek od maluteńkich do 5cm.Reszta to poćce.

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. suski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

sobota 21. lipca
Alinka 2018.7.21 11:10

mm — ok. 26 na godzine
Dzisiaj zbiory gorsze ,a ludzi w lesie mnóstwo. Zebrałam 25 prawdziwków( młodzież), 15 podgrzybków,12 ceglastoporych.

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. suski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

piątek 20. lipca
Alinka 2018.7.20 20:18

mm — ok. 40 na godzine
Lało mocno ,ale się opłacało zmoknąć ,zebrałam 50 prawdziwków ,20 podgrzybków ,10 ceglastoporych.Prawdziwki zaczynają rosnąć ,przewaga takich 2-3 cm. Czuć grzybnią.

pow. olkuski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

piątek 20. lipca
daro2018 2018.7.20 18:37

mm — ok. 1 na godzine
kurki 😆

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. oświęcimski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

piątek 20. lipca
rytuall 2018.7.20 18:34 ★

mm — ok. 10 na godzine
Popołudniowy spacer 15 podgrzybków 2 czerwone. W lesie mokro czekamy na prawdziwki:)

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. Tarnów

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

piątek 20. lipca
tarnowiaczek 2018.7.20 17:07

mm — ok. 0 na godzine
Lasy iglaste , lasy liściaste zero grzybów jeszcze nie czas ...... ... szerzej o tym grzybobraniu ...

Ponad godzinny spacer nie zaowocował grzybkiem zreszta nie ma sie co dziwic po takiej suszy dopiero las namoczony to i grzybnia musi zaczac pracowac a na to potrzeba czasu to nie jest tak ze grzyby wychodza od razu po deszczu byc moze jak juz grzybnia jest gotowa to po deszczu sa grzyby ogolnie lasy puste zauwazone doslownie kilka blaszkowcow i jakies pojedyncze gołabki żółte a tak to pustka jeszcze trzeba bedzie poczekac i jak pogoda dopisze i nie przyjda mega upały i bedzie padac od czasu do czasu bedzie dobrze do nastepnego

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. wielicki

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

piątek 20. lipca
Słono 2 2018.7.20 16:42 ★

mm — ok. 5 na godzine
20 podgrzybków, 7 gołąbków siwych w lesie bardzo mokro, mnóstwo zgnitych grzybów.

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. krakowski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

piątek 20. lipca
Bospero 2018.7.20 8:58

mm — ok. 5 na godzine
Szybki spacer, las bukowy w rudnie, 2 male prawdziwki, 3 malutkie podgrzybki.

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. nowotarski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

czwartek 19. lipca
borowy 2018.7.19 16:12

mm — ok. 30 na godzine
cały kosz prawdziwkow. bardzo mokro potoki robią spustoszenie w lesie u nas w Debnie powódź. mam pytanie czy na zdjęciu to kolczaki? co z nimi się robi?

  • +napisz o swoim grzybobraniu
    • tazok · 19.17:25 · Jak w pysk kociaki :)) Spróbuj , nie pożałujesz masz linka do tazokowej stronki i felietonu o kolczakach . Smacznego !! https://beskidzkasalamandra.wordpress.com/2017/08/18/lesna-apteka-kolczak-oblaczasty/
    • kika · 19.17:42 · juz kilka lat zbieram kolczaki ale o ich tak duzych wlasciwosciach leczniczych dowiedzilam sie dzisiaj oby tylko wszyscy grzybiarze nie wyzbierali mi ich bo do tej pory to nie mialy swoich wielbicieli, dziekuje za te wiadomosci Panu Tazokowi
    • tazok · 19.18:33 · Cała przyjemność - kiko - po tazokowej stronie :) Jaki tam Pan , zwykły , normalny tazok
    • mi_1 · 19.19:15 · tazok, Ty poważnie z tą nalewką z kociaków? To byłaby rewelacja, w życiu nie pomyślałbym o nalewce z grzybów. Anita mnie wysyła do lasu po kolczaki ;)
    • tazok · 19.19:21 · mi1 całkiem poważnie , śmiertelnie poważnie . co najmniej na 60% C2H5OH poważnie . :) . A teraz bez jaj . Faktycznie nalewka z kolczaków lepsza od Ballantinesa
    • sumo · 22.09:17 · Zbieramy wyłącznie grzyby, które znamy i cenimy, a reszta cieszy nasze oczy. Włączymy również "kociaki" jak je znajdziemy !
    • +dopisz (dla zalogowanych)

pow. olkuski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

środa 18. lipca
baja79 2018.7.18 22:55

mm — ok. 20 na godzine
las iglasty, tylko kurki

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. brzeski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

środa 18. lipca
Zbyszek z B. 2018.7.18 20:37 ★

mm — ok. 10 na godzine
10 prawdziwków, 10 koźlarzy , 5 ceglastoporych, 2 litry kurek. Las mieszany, prawdziwki ładne i bez lokatorów, koźlarze niestety robaczywe, mnóstwo kurek "przedszkolaków". ... szerzej o tym grzybobraniu ...

W lesie straszna" parówka" . Ogólnie nie najgorzej, las "wydeptany" i to raczej przez "niedzielnych" amatorów grzybków( mnóstwo skopanych gołąbków, muchomorów i borowików ceglastoporych), zanosi się na żniwa kurkowe bo ilość kureczek wielkości główki od zapałki przyprawia o zawrót głowy. Zupełny brak małych borowików i kozaków. Pozdrawiam

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. Tarnów

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

środa 18. lipca
Tarnowiaczek 2018.7.18 18:48

mm — ok. 0 na godzine
Brak grzybów w lasach nizinnych tylko z tego co wiadomo grzyby w Górach od Ciężkowic po Jamną i dalej w Sądeckie ... szerzej o tym grzybobraniu ...

Brak w lesie mokro ale grzyba brak trzeba bedzie poczekac pewnie z ok 2 tygodnie narazie szkoda chodzic po lesie chyba ze tylko rekreacyjnie

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. brzeski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

środa 18. lipca
Doris & Mamcia 2018.7.18 18:17

mm — ok. 2 na godzine
10 kurek 3,5h w lasku.Pozdrawiam

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. tarnowski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

środa 18. lipca
Misiek 2018.7.18 9:13

mm — ok. 4 na godzine
Jeden prawdziwek, trzy ceglastopore efekt godzinnego spaceru.

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. nowotarski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

wtorek 17. lipca
borowy 2018.7.17 22:03

mm — ok. 30 na godzine
w Gorcach nadal rosną grzybki. niestety bardzo dużo robaczywych. ale mino to do domu przynioslem 10kg prawdziwkow (po oczyszczeniu ) I miseczkę kurek na jutrzejsza zupę. 20szt. pociecy I 3rydze. grzybki jeszcze rosną. dziś cały dzień leje. w lesie wilgotno grzybki rosna w wiekszosci na liściach

  • +napisz o swoim grzybobraniu
    • tazok · 17.22:25 · Piękny koszyk , zawartość jeszcze ładniejsza.
    • seBapiwko · 18.12:17 · jak malowany :)
    • grzybiaraW · 18.14:31 · taki koszyczek figuruje w sferze moich marzeń- gratuluję:)
    • +dopisz (dla zalogowanych)

pow. nowotarski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

wtorek 17. lipca
dzidek 2018.7.17 18:09 ★

mm — ok. 0 na godzine
Napisałem 0 chociaż gdybym zbierał na ulicach i w parkach to mogło być 1 na godzinę. ... szerzej o tym grzybobraniu ...

Serdecznie pozdrowienia z wakacji w Pieninach. Jestem tu dopiero drugi dzień ale śmiem twierdzić, że grzybów w tym rejonie nie brakuje 🙂 Nie byłem w lesie a co chwilę coś spotykam. A to ładną hubę na jabłonce, a to pieczarki na ulicy a to jakiegoś rurkowca i maślaka żółtego w parku. Na targu sporo kurek i prawdziwków. Najfajniejsze grzyby jakie dzisiaj znalazłem zlokalizowane są na Palenicy. Są naprawdę niezłych rozmiarów 😉 Grzybom służy pogoda. Codziennie jest jakaś burza albo normalny deszcz. Taka pogoda podoba się też niektórym zwierzątkom. Moja pierwsza w życiu salamandra została spotkana przy ławce nad Dunajcem. Także pomimo niepogody wakacje na razie udane. Mam nadzieję ,że w kolejnej relację pochwalę się już zebranymi grzybkami. Do usłyszenia 🙂
  • +napisz o swoim grzybobraniu
    • sromotnik · 17.18:18 · Gdzie można kupić kosz na takie prawdziwki? :))
    • Andre · 17.18:37 · Super tereny Dzidku🙂 Życze udanego urlopu,oczywiście z pełnymi koszami🙂 Pozdrawiam
    • Vincent · 17.18:41 · No tak, ale musiałbyś chodzić po ulicach z piłą łańcuchową 👍
    • grazka · 17.18:48 · Co to...casting do Kingsajz 2?...dobrze wypadleś😜
    • tazok · 17.19:53 · Kingzajz dla każdego ! Niech żyją "polokoktowcy" Piłe łańcuchową mam jakby co :) A sworzonko sam przyznasz śliczne w naturze :)
    • młody Werter · 17.20:07 · Oj czuję, że w Szczawnicy będzie się działo😁
    • arturo · 17.21:19 · Tylko uważaj na robaki :) bo jak wyjdzie z takiego grzybka , to wciągnie Cię na śniadanie :) Już wiem gdzie ukrył się poszukiwany Pyton :))
    • mi_1 · 17.22:59 · Witaj, Dzidku! Pięknie tam, prawda? Pozdrów pienińskie salamandry i poszukaj grzybów w okolicach szczytu Jarmuta lub powyżej wodospadu Zaskalnik. A jak będziesz chciał spłynąć Dunajcem, to zrób siku i nie pij piwa, bo zaliczysz katastrofę.
    • dzidek · 18.09:22 · Dzięki za wszystkie fajne komentarze. Nieźle mnie rozbawiliście 😀 Mirku jedno z tych podanych miejsc pozyskałem wcześniej innymi kanałami😎 Także zostało potwierdzone. Na razie czekam aż przestanie padać bo nie uśmiecha mi się poślizgnąć, przelecieć w dół z pół kilometra i na koniec wpaść w przepaść 😂 Trzymajcie się ☺
    • seBapiwko · 18.12:15 · ...to teraz pewnie przygotowania: rozstawianie suszarek, rozwijanie przedłużaczy i podłączanie rozdzielników :) Tylko uważaj Dzidek żebyś nie puścił chaty z dymem gospodarzom jak już ruszysz ze zbiorem i przetwórstwem ;) Pozdrawiam i wyczekuję na kolejne wyjazdowe relacje. Darz grzyb.
    • grzybiaraW · 18.14:32 · rydze, borowiki, wakacje- nic tylko pozbierać i tak jak na foto poprzytulać te piękności- miłego wypoczynku:)
    • Paweł-Tarnów · 18.21:39 · Wielki prawdziwek to i "ślimak" też jakiś taki większy... a jaką ma ładną niebieską muszelkę ;-P
    • +dopisz (dla zalogowanych)

pow. nowosądecki

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

wtorek 17. lipca
Maciek 2018.7.17 10:53

mm — ok. 50 na godzine
Prawdziwki 100 sztuk ... szerzej o tym grzybobraniu ...

5 rano. Leje jak cebra. Patrzę w kierunku gór, tam jakby jaśniej. A co tam! Jadę. Po drodze ulewa ale tak jak się spodziewalem na miejscu już nie pada. Las paruje i zaprasza w swoje ostępy. Wchodzę od razu ostro pod górę. Pierwsza stała miejscówka i jest! 5 fajnych małych prawych. Wchodzę na właściwy grzbiet i skarpe i... masakra. 3 wielkie prawdziwki niczym wartownkcy na bramie pilnują wejścia do lasu. I tak co chwilę. Kilka dużych prawych w większości już trupów ale w okolicy pojawia się młodzież więc jest dobrze. Im wyżej na grzbiet tym więcej sedziwych prawdziwkow. Na szczycie wręcz cmentarzysko grzybów. Naliczylem 30 sztuk w różnej formie rozkładu. Szkoda bo kilka dni temu musiało być tam eldorado. Na zejściu myślałem że mi koszyk reke urwie. Dwie gleby i zbieranie grzybów z ziemi też zaliczone. Ale wart było:)
  • +napisz o swoim grzybobraniu
    • Paweł-Tarnów · 17.13:36 · Jak to dobrze widzieć z okna, jaka pogoda jest nad swoją miejscówką grzybową... a potem "zjazd" z koszykiem w stronę samochodu ;-))
    • grzybi@ra · 17.13:37 · Dla takich piękności warto było się poobijać :)
    • sromotnik · 17.18:23 · Po takie okazy to i na ośmiotysięcznik bym się wdrapał ;)
    • Andre · 17.18:41 · Zaliczyć glebę w taką pogodę to raczej norma😁 GRATULUJĘ zbioru👍
    • sołtys · 17.22:02 · Warto było!
    • grzybiaraW · 18.14:35 · ilość i jakość- książkowe- piękne-:)
    • +dopisz (dla zalogowanych)

pow. krakowski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

poniedziałek 16. lipca
Franek 2018.7.16 21:27 ★

mm — ok. 4 na godzine
Las mieszany, grzybów niewiele, głównie podgrzybki złotawe.

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. chrzanowski

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

poniedziałek 16. lipca
STACH 2018.7.16 16:25

mm — ok. 30 na godzine
W lesie dwie godziny od 6 ,las mieszany .50 szt podgrzybków ,10 szt kozak czerwony.

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu

pow. myślenicki

po zalogowaniu jest tu miejscowość/lokalizacja tak jak podana w doniesieniu linkowana do mapy google

inne doniesienia w pobliżu tego

poniedziałek 16. lipca
Pan Grzybek 2018.7.16 9:35 ★

mm — ok. 30 na godzine
10 czerwonych kozaków, 8 prawdziwków, 10 żółtych maślaków, 15 maślaków brązowych, 12 ceglaków, wiele rydzów, niezliczona liczba kozaków, zdrowych wziąłem koło 20. ... szerzej o tym grzybobraniu ...

Szybki wypad z kolegą przed pracą. Tradycyjne parkowanie koło wodociągów między Harbutowicami a Jasienicą. Las suchy. Grzybiarzy brak. Tylko ślady po wczorajszym grzybobraniu. Uwaga dla niewprawionych grzybiarzy: w lasach tych występuje masa podobnych do kurek ale niejadalnych pieprzników pomarańczowych. Tym razem nie było salamander, których z reguły spotyka się tu kilkanaście w czasie grzybobrania.

+dopisz komentarz (dla zalogowanych) +napisz o swoim grzybobraniu